01-03-2019 20:17
Dzień dobry,
2 tygodnie temu złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny (wraz z operatem). Ostatnio chciałem sprawdzić status wniosku na stronie. Niestety cały czas dostaję błąd "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj później lub skontaktuj się ze swoim specjalistą.". Jaki może być tego powód?
Pozdrawiam,
Szymon
04-03-2019 09:31
Przepraszamy za kłopoty związane ze sprawdzeniem statusu wniosku. Mamy teraz zgłoszony błąd techniczny i sprawdzenie statusu na stronie nie jest możliwe. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Prosimy o trochę cierpliwości.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |