01-03-2019 20:17
Dzień dobry,
2 tygodnie temu złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny (wraz z operatem). Ostatnio chciałem sprawdzić status wniosku na stronie. Niestety cały czas dostaję błąd "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj później lub skontaktuj się ze swoim specjalistą.". Jaki może być tego powód?
Pozdrawiam,
Szymon
04-03-2019 09:31
Przepraszamy za kłopoty związane ze sprawdzeniem statusu wniosku. Mamy teraz zgłoszony błąd techniczny i sprawdzenie statusu na stronie nie jest możliwe. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Prosimy o trochę cierpliwości.
Gratuluję i bardzo dziękuje za informację
28-03-2024Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p
... 28-03-2024