29-07-2022 16:09
29-07-2022 16:13
Wnioskowanie wielookresowe z poziomu aplikacji na aktualnych zasadach i przy zaprezentowanej jakosci rozwiazania to dosc ryzykowne posuniecie...
29-07-2022 16:16
@Olixminix:
No tak, ale niestety w tym młynie to nie było takie łatwe, zeby sobie rozwinąć każdy kwartał. Aplikacja sie zawieszała i wyrzucała z wniosku praktycznie co chwile. Kwartały nie chciały sie rozwijać, a miesiące trzeba było kliknąć po kilka razy, zeby w końcu sie zaznaczyło. Ja klikalam na wrzesień, ale najwidoczniej sie odkliknal przy ktoryms razie. Ja mam ratę dopiero 20.08 także zdążą
Jak apka się zacinała to wierzę, że mógł wychodzić miszmasz. Klikać trzeba było dużo razy, później ekran przeskakiwał w górę i trzeba było robić to mocno uważnie. Ja rano o 7 klikałem i szło średnio gładko. Trzeba pamiętać tylko o terminach, bo na odstąpienie od wniosku jest 14 dni. Myślę, że do 20-go to na luzie zdążysz. Ja mam 5-ego termin płatności to biorąc pod uwagę weekend na bank bym nie zdążył.
Powodzenia
29-07-2022 17:56
29-07-2022 20:43
Szczerze mowiac w sytuacji, gdy na wniosku przez aplikacje braklo okresu i jego dalsze uwzglednienie nie wymaga korygowania okresow wskazanych, sporzadzilbym wniosek pisemnie i zlozylbym go osobiscie w banku. Badz wyslalbym przez aplikacje jako zalacznik poprzez Przeslij dokumenty.
29-07-2022 21:25
03-08-2022 11:34
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024