09-07-2020 22:20
10-07-2020 22:16
Miło mi czytać, że nasza oferta Cię zainteresowała Nie ma możliwości podpisania aneksu, żeby zmienić jej warunki. W opisanej przez Ciebie sytuacji powinieneś przyjść do naszego oddziału. Na miejscu będziesz mógł zrezygnować z poprzedniej oferty i złożyć wniosek o nową.
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.
Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb
... 18-04-2024