09-07-2020 22:20
10-07-2020 22:16
Miło mi czytać, że nasza oferta Cię zainteresowała Nie ma możliwości podpisania aneksu, żeby zmienić jej warunki. W opisanej przez Ciebie sytuacji powinieneś przyjść do naszego oddziału. Na miejscu będziesz mógł zrezygnować z poprzedniej oferty i złożyć wniosek o nową.
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024