Odpowiedz

Alert bik

Witam.
Dzisiaj dostalismy alert ze babk pyta o nasze dane z biku.
Moze ktos wie, ile czasu od alertu czeka siena decyzje wstepna?
Odpowiedz
0 Lajków
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 1 z 8 (10 570 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Ja do banku zadzowniłem około 2h po otrzymaniu alertu i decyzja wstępna już była.

Odpowiedz
0 Lajków
takijeden
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
17-04-2017
Wiadomość 2 z 8 (10 565 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Ale jak skladalismy przez doradce to tez mi powiedza na infolini?
Odpowiedz
0 Lajków
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 3 z 8 (10 545 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Tak, niestety na infolinii wtedy nie mają za wielu informacji ale podstawowe typu decyzja wstępna itp są w stanie udzielić.

Odpowiedz
0 Lajków
takijeden
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
17-04-2017
Wiadomość 4 z 8 (10 540 wyświetleń)

Re.: Alert bik

@antoninak Każdy wniosek jest indywidualnie rozpatrywany.

Jeżeli wniosek złożony był przez pośrednika - telefonicznie udzielimy informacji jaki jest jego obecny status.

Jeśli u doradcy na miejscu w oddziale banku, proszę o kontakt z doradcą.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 5 z 8 (10 526 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Na infolini nic mi nie powiedzieli tylko tyle, zebym skontaktowala sie z posrednikiem.
Odpowiedz
0 Lajków
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 6 z 8 (10 519 wyświetleń)

Re.: Alert bik

[ Edytowane ]

Jeśli nie mogli sprawdzić wniosku to proszę o kontakt z tym pośrednikiem.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 7 z 8 (10 512 wyświetleń)

Re.: Alert bik

To coś marnie Ci poszło - ja też składałem wniosek przez pośrednika, który niestety wg mnie ejst marny, i wielokrotnie dzowniłem na infolinię i dowiadywałem się o aktualnym statusie wniosku.

Odpowiedz
0 Lajków
takijeden
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
17-04-2017
Wiadomość 8 z 8 (10 504 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Podpisanie umowy kredytowej - przebieg spotkania

Witam serdecznie,

 

Otrzymałem pozytywną decyzję kredytową na kredyt hipoteczny, wszystkie sprawy do tego momentu załatwiłem online. Jestem już po spotkaniu online ze specjalistą gdzie omówiliśmy projek

...

22-04-2025
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niedługo minie półtora roku od wprowadzenia funkcji CarPlay. Kiedy w końcu uczynicie ją użyteczną?

Sam pomysł i fakt, że to wprowadzono jest MEGA przydatny, ale funkcja ta musi działać bez konieczności

...

22-04-2025
Re.: Rozliczenie dywidendy z etf

Prześlij do nas to pytanie w module Makler w zakładce "Wiadomości" lub przedzwoń na infolinię biura maklerskiego nr 32 357 00 32 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).
Bę...

22-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy