Odpowiedz

Alert bik

Witam.
Dzisiaj dostalismy alert ze babk pyta o nasze dane z biku.
Moze ktos wie, ile czasu od alertu czeka siena decyzje wstepna?
Odpowiedz
0 Lajków
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 1 z 8 (11 937 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Ja do banku zadzowniłem około 2h po otrzymaniu alertu i decyzja wstępna już była.

Odpowiedz
0 Lajków
takijeden
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
17-04-2017
Wiadomość 2 z 8 (11 932 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Ale jak skladalismy przez doradce to tez mi powiedza na infolini?
Odpowiedz
0 Lajków
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 3 z 8 (11 912 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Tak, niestety na infolinii wtedy nie mają za wielu informacji ale podstawowe typu decyzja wstępna itp są w stanie udzielić.

Odpowiedz
0 Lajków
takijeden
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
17-04-2017
Wiadomość 4 z 8 (11 907 wyświetleń)

Re.: Alert bik

@antoninak Każdy wniosek jest indywidualnie rozpatrywany.

Jeżeli wniosek złożony był przez pośrednika - telefonicznie udzielimy informacji jaki jest jego obecny status.

Jeśli u doradcy na miejscu w oddziale banku, proszę o kontakt z doradcą.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 5 z 8 (11 893 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Na infolini nic mi nie powiedzieli tylko tyle, zebym skontaktowala sie z posrednikiem.
Odpowiedz
0 Lajków
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 6 z 8 (11 886 wyświetleń)

Re.: Alert bik

[ Edytowane ]

Jeśli nie mogli sprawdzić wniosku to proszę o kontakt z tym pośrednikiem.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 7 z 8 (11 879 wyświetleń)

Re.: Alert bik

To coś marnie Ci poszło - ja też składałem wniosek przez pośrednika, który niestety wg mnie ejst marny, i wielokrotnie dzowniłem na infolinię i dowiadywałem się o aktualnym statusie wniosku.

Odpowiedz
0 Lajków
takijeden
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
17-04-2017
Wiadomość 8 z 8 (11 871 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy