15-05-2017 09:33
15-05-2017 09:54
Ja do banku zadzowniłem około 2h po otrzymaniu alertu i decyzja wstępna już była.
15-05-2017 10:54
15-05-2017 10:57
Tak, niestety na infolinii wtedy nie mają za wielu informacji ale podstawowe typu decyzja wstępna itp są w stanie udzielić.
15-05-2017 11:37
@antoninak Każdy wniosek jest indywidualnie rozpatrywany.
Jeżeli wniosek złożony był przez pośrednika - telefonicznie udzielimy informacji jaki jest jego obecny status.
Jeśli u doradcy na miejscu w oddziale banku, proszę o kontakt z doradcą.
15-05-2017 11:47
15-05-2017 11:55 | Edytowano: 15-05-2017 11:56
Jeśli nie mogli sprawdzić wniosku to proszę o kontakt z tym pośrednikiem.
15-05-2017 12:22
To coś marnie Ci poszło - ja też składałem wniosek przez pośrednika, który niestety wg mnie ejst marny, i wielokrotnie dzowniłem na infolinię i dowiadywałem się o aktualnym statusie wniosku.
Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |