15-05-2017 09:33
15-05-2017 09:54
Ja do banku zadzowniłem około 2h po otrzymaniu alertu i decyzja wstępna już była.
15-05-2017 10:54
15-05-2017 10:57
Tak, niestety na infolinii wtedy nie mają za wielu informacji ale podstawowe typu decyzja wstępna itp są w stanie udzielić.
15-05-2017 11:37
@antoninak Każdy wniosek jest indywidualnie rozpatrywany.
Jeżeli wniosek złożony był przez pośrednika - telefonicznie udzielimy informacji jaki jest jego obecny status.
Jeśli u doradcy na miejscu w oddziale banku, proszę o kontakt z doradcą.
15-05-2017 11:47
15-05-2017 11:55 | Edytowano: 15-05-2017 11:56
Jeśli nie mogli sprawdzić wniosku to proszę o kontakt z tym pośrednikiem.
15-05-2017 12:22
To coś marnie Ci poszło - ja też składałem wniosek przez pośrednika, który niestety wg mnie ejst marny, i wielokrotnie dzowniłem na infolinię i dowiadywałem się o aktualnym statusie wniosku.
Standardowo powinieneś na ekranie widzieć potwierdzenie, ze transakcja się udała podczas przyłożenia do terminala. Jeśli korzystasz z systemu Android, to spróbuj proszę odinstalować aplikację i pobrać
... 10-10-2024
Lub też wtedy wybiera PEKAO z księgowaniem od razu ale wszędzie płaci po kursie VISA od razu na złotówki , bo po Japonii ma w planach Indonezję
Tutaj się muszę poprawić, bo chyba wprowadziłem w błąd.
... 10-10-2024