Odpowiedz

Alert bik

Witam.
Dzisiaj dostalismy alert ze babk pyta o nasze dane z biku.
Moze ktos wie, ile czasu od alertu czeka siena decyzje wstepna?
Odpowiedz
0 Lajków
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 1 z 8 (11 790 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Ja do banku zadzowniłem około 2h po otrzymaniu alertu i decyzja wstępna już była.

Odpowiedz
0 Lajków
takijeden
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
17-04-2017
Wiadomość 2 z 8 (11 785 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Ale jak skladalismy przez doradce to tez mi powiedza na infolini?
Odpowiedz
0 Lajków
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 3 z 8 (11 765 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Tak, niestety na infolinii wtedy nie mają za wielu informacji ale podstawowe typu decyzja wstępna itp są w stanie udzielić.

Odpowiedz
0 Lajków
takijeden
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
17-04-2017
Wiadomość 4 z 8 (11 760 wyświetleń)

Re.: Alert bik

@antoninak Każdy wniosek jest indywidualnie rozpatrywany.

Jeżeli wniosek złożony był przez pośrednika - telefonicznie udzielimy informacji jaki jest jego obecny status.

Jeśli u doradcy na miejscu w oddziale banku, proszę o kontakt z doradcą.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 5 z 8 (11 746 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Na infolini nic mi nie powiedzieli tylko tyle, zebym skontaktowala sie z posrednikiem.
Odpowiedz
0 Lajków
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 6 z 8 (11 739 wyświetleń)

Re.: Alert bik

[ Edytowane ]

Jeśli nie mogli sprawdzić wniosku to proszę o kontakt z tym pośrednikiem.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 7 z 8 (11 732 wyświetleń)

Re.: Alert bik

To coś marnie Ci poszło - ja też składałem wniosek przez pośrednika, który niestety wg mnie ejst marny, i wielokrotnie dzowniłem na infolinię i dowiadywałem się o aktualnym statusie wniosku.

Odpowiedz
0 Lajków
takijeden
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
17-04-2017
Wiadomość 8 z 8 (11 724 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password

Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h

...

18-11-2025
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy