Odpowiedz

Alert bik

Witam.
Dzisiaj dostalismy alert ze babk pyta o nasze dane z biku.
Moze ktos wie, ile czasu od alertu czeka siena decyzje wstepna?
Odpowiedz
0 Lajków
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 1 z 8 (9 884 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Ja do banku zadzowniłem około 2h po otrzymaniu alertu i decyzja wstępna już była.

Odpowiedz
0 Lajków
takijeden
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
17-04-2017
Wiadomość 2 z 8 (9 879 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Ale jak skladalismy przez doradce to tez mi powiedza na infolini?
Odpowiedz
0 Lajków
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 3 z 8 (9 859 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Tak, niestety na infolinii wtedy nie mają za wielu informacji ale podstawowe typu decyzja wstępna itp są w stanie udzielić.

Odpowiedz
0 Lajków
takijeden
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
17-04-2017
Wiadomość 4 z 8 (9 854 wyświetleń)

Re.: Alert bik

@antoninak Każdy wniosek jest indywidualnie rozpatrywany.

Jeżeli wniosek złożony był przez pośrednika - telefonicznie udzielimy informacji jaki jest jego obecny status.

Jeśli u doradcy na miejscu w oddziale banku, proszę o kontakt z doradcą.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 5 z 8 (9 840 wyświetleń)

Re.: Alert bik

Na infolini nic mi nie powiedzieli tylko tyle, zebym skontaktowala sie z posrednikiem.
Odpowiedz
0 Lajków
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 6 z 8 (9 833 wyświetleń)

Re.: Alert bik

[ Edytowane ]

Jeśli nie mogli sprawdzić wniosku to proszę o kontakt z tym pośrednikiem.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 7 z 8 (9 826 wyświetleń)

Re.: Alert bik

To coś marnie Ci poszło - ja też składałem wniosek przez pośrednika, który niestety wg mnie ejst marny, i wielokrotnie dzowniłem na infolinię i dowiadywałem się o aktualnym statusie wniosku.

Odpowiedz
0 Lajków
takijeden
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
17-04-2017
Wiadomość 8 z 8 (9 818 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: blokada na obsługę zajęcia przelewu z ubezpieczenia na życie

Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti

...

02-01-2025
Re.: blokada na obsługę zajęcia przelewu z ubezpieczenia na życie

Wpływ ze źródła, o którym Pan wspomina nie został wskazany w zamkniętym katalogu źródeł wyłączonych spod zajęcia z mocy prawa na zajętym rachunku. Dlatego jego udostępnienie możliwe jest w ramach kwot...

02-01-2025
Re.: OKO dziecka

Przykro nam z powodu Twojej opinii. W szczegółach promocji podajemy maksymalną kwotę do jakiej obowiązuje oprocentowanie podwyższone po spełnieniu warunków promocji. Na stronie oferty w Moim ING przed

...

02-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy