15-05-2017 09:33
15-05-2017 09:54
Ja do banku zadzowniłem około 2h po otrzymaniu alertu i decyzja wstępna już była.
15-05-2017 10:54
15-05-2017 10:57
Tak, niestety na infolinii wtedy nie mają za wielu informacji ale podstawowe typu decyzja wstępna itp są w stanie udzielić.
15-05-2017 11:37
@antoninak Każdy wniosek jest indywidualnie rozpatrywany.
Jeżeli wniosek złożony był przez pośrednika - telefonicznie udzielimy informacji jaki jest jego obecny status.
Jeśli u doradcy na miejscu w oddziale banku, proszę o kontakt z doradcą.
15-05-2017 11:47
15-05-2017 11:55 | Edytowano: 15-05-2017 11:56
Jeśli nie mogli sprawdzić wniosku to proszę o kontakt z tym pośrednikiem.
15-05-2017 12:22
To coś marnie Ci poszło - ja też składałem wniosek przez pośrednika, który niestety wg mnie ejst marny, i wielokrotnie dzowniłem na infolinię i dowiadywałem się o aktualnym statusie wniosku.
Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 24-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
6 | |
5 | |
5 | |
5 |