11-10-2018 12:21
Radecki nie mamy innych sygnałów w tym temacie. Ustalony przez Ciebie procent przekazujemy na konto Smart Saver od takich transakcji jak:
Jeśli coś się nie zgadza u Ciebie, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy to.
07-11-2018 22:52
07-11-2018 23:22
Napisz mi, o jakich należnościach myślisz przy Smart Saver?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |