25-10-2017 09:45
Cześć,
Drogie ING czy myśleliście może nad zwiększeniem zakresu transakcji, które skutkowałyby przelewami na SmartSaver? Żeby, oprócz przelewu z konta i transakcji kartą debetową do niego podpiętą, brane były pod uwagę również transakcje kartą kredytową? Jeden z konkurentów (mBank) oferuje takie rozwiązanie. Pozwoliłoby to na zwiększenie poziomu oszczędności, zwłaszcza osobom, które przestawiły się z karty debetowej na kredytową.
Pozdrawiam
26-10-2017 10:17
Obecnie nie mamy takich planów. Przekazaliśmy Twoją propozycję do odpowiedniego zespołu.
26-10-2017 11:38
Szkoda... No ale co zrobić
26-10-2017 13:31
Środki schodziłyby z karty kredytowej czy rachunku ROR?
Z karty kredytowej rozumiem, że musiałbym regulować należność przy spłacie, w sensie spłacać kartę i to byłoby wyrównaniem z rachunku osobistego?
27-10-2017 10:38
W mBanku działa to tak:
Przykładowo mamy ustawione zaokrąglanie kwoty do pełnych 10 zł. Płacisz kartą kredytową 15,80 zł, kwota zaokrąglenia wyniesie wtedy 4,20 zł i ta kwota jest przelewana z RORu na Saver. Kwota ta nie wchodzi w obciążenie karty kredytowej.
04-04-2018 15:41
Odświeżę trochę tematykę SmartSaver.
Przy tym rachunku, jak przy innych, widnieje numer konta. Czy to oznacza, że można normalnie zrobić przelew na rachunek SmartSaver? Jeżeli tak to jak oprocentowane będą środki pochodzące z takiego przelewu? Czy standardowo, do wysokości 5000 PLN 2,50% i powyżej 0,70%?
05-04-2018 15:45
Pieniądze na konto Smart Sarver odkładają się automatycznie, kiedy robisz przelew lub płacisz kartą. Nie ma możliwości zlecenia na nie przelewu.
05-04-2018 16:26
@AgnieszkaS wiem jak to działa, ale jednak jest tam podany numer konta i pytanie zasadnicze brzmi: co się stanie jeżeli ktoś zleci przelew na to konto? Bo rozumiem, że ja z poziomu Moje ING nie mogę zlecić takiego przelewu, tak? Ale co z przelewem spoza ING?
05-04-2018 16:29
Odrzucimy przelew, który zlecisz na Smart Saver.
10-10-2018 12:06
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024