Odpowiedz

SmartSaver

Cześć,

Drogie ING czy myśleliście może nad zwiększeniem zakresu transakcji, które skutkowałyby przelewami na SmartSaver? Żeby, oprócz przelewu z konta i transakcji kartą debetową do niego podpiętą, brane były pod uwagę również transakcje kartą kredytową? Jeden z konkurentów (mBank) oferuje takie rozwiązanie. Pozwoliłoby to na zwiększenie poziomu oszczędności, zwłaszcza osobom, które przestawiły się z karty debetowej na kredytową.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 1 z 13 (28 539 wyświetleń)

Re: SmartSaver

Obecnie nie mamy takich planów. Przekazaliśmy Twoją propozycję do odpowiedniego zespołu. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 13 (28 477 wyświetleń)

Re: SmartSaver

Szkoda... No ale co zrobić Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 3 z 13 (28 459 wyświetleń)

Re: SmartSaver

Środki schodziłyby z karty kredytowej czy rachunku ROR?

Z karty kredytowej rozumiem, że musiałbym regulować należność przy spłacie, w sensie spłacać kartę i to byłoby wyrównaniem z rachunku osobistego?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 13 (28 439 wyświetleń)

Re: SmartSaver

W mBanku działa to tak:

Przykładowo mamy ustawione zaokrąglanie kwoty do pełnych 10 zł. Płacisz kartą kredytową 15,80 zł, kwota zaokrąglenia wyniesie wtedy 4,20 zł i ta kwota jest przelewana z RORu na Saver. Kwota ta nie wchodzi w obciążenie karty kredytowej.

WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 5 z 13 (28 379 wyświetleń)

Re: SmartSaver

Odświeżę trochę tematykę SmartSaver.

 

Przy tym rachunku, jak przy innych, widnieje numer konta. Czy to oznacza, że można normalnie zrobić przelew na rachunek SmartSaver? Jeżeli tak to jak oprocentowane będą środki pochodzące z takiego przelewu? Czy standardowo, do wysokości 5000 PLN 2,50% i powyżej 0,70%?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 6 z 13 (23 700 wyświetleń)

Re: SmartSaver

Pieniądze na konto Smart Sarver odkładają się automatycznie, kiedy robisz przelew lub płacisz kartą. Nie ma możliwości zlecenia na nie przelewu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 7 z 13 (23 614 wyświetleń)

Re: SmartSaver

@AgnieszkaS wiem jak to działa, ale jednak jest tam podany numer konta i pytanie zasadnicze brzmi: co się stanie jeżeli ktoś zleci przelew na to konto? Bo rozumiem, że ja z poziomu Moje ING nie mogę zlecić takiego przelewu, tak? Ale co z przelewem spoza ING?

Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 8 z 13 (23 609 wyświetleń)

Re: SmartSaver

Odrzucimy przelew, który zlecisz na Smart Saver. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 9 z 13 (23 608 wyświetleń)

Re: SmartSaver

Od bodaj 2 miesięcy nie ze wszystkich przelewów ustalony procent wpływa na Smart Serwer. Czy to jakiś błąd, czy Bank ograniczył limit wartości ?
Odpowiedz
0 Lajków
Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 10 z 13 (17 386 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy