Odpowiedz

Re: SmartSaver

Radecki nie mamy innych sygnałów w tym temacie. Ustalony przez Ciebie procent przekazujemy na konto Smart Saver od takich transakcji jak: 

  •  płatność kartą debetową wydaną do konta osobistego w złotówkach (z wyłączeniem płatności w Urzędzie Pocztowym),
  •  przelew wewnętrzny w złotówkach z konta osobistego realizowany w Moim ING na konta osób trzecich,
  •  przelew zewnętrzny w złotówkach z konta osobistego realizowany w Moim ING z wyłączeniem doładowań telefonu, przelewów na rzecz ZUS, US.
  •  płatności kodami BLIK.

Jeśli coś się nie zgadza u Ciebie, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy to. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 11 z 13 (7 151 wyświetleń)

Re.: SmartSaver

że musiałbym regulować należność przy spłacie
Odpowiedz
0 Lajków
tiktak13
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
05-11-2018
Wiadomość 12 z 13 (6 734 wyświetleń)

Re: Re.: SmartSaver

Napisz mi, o jakich należnościach myślisz przy Smart Saver?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 13 z 13 (6 721 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy