11-10-2018 12:21
Radecki nie mamy innych sygnałów w tym temacie. Ustalony przez Ciebie procent przekazujemy na konto Smart Saver od takich transakcji jak:
Jeśli coś się nie zgadza u Ciebie, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy to.
07-11-2018 22:52
07-11-2018 23:22
Napisz mi, o jakich należnościach myślisz przy Smart Saver?
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025