Odpowiedz

Re: SmartSaver

Radecki nie mamy innych sygnałów w tym temacie. Ustalony przez Ciebie procent przekazujemy na konto Smart Saver od takich transakcji jak: 

  •  płatność kartą debetową wydaną do konta osobistego w złotówkach (z wyłączeniem płatności w Urzędzie Pocztowym),
  •  przelew wewnętrzny w złotówkach z konta osobistego realizowany w Moim ING na konta osób trzecich,
  •  przelew zewnętrzny w złotówkach z konta osobistego realizowany w Moim ING z wyłączeniem doładowań telefonu, przelewów na rzecz ZUS, US.
  •  płatności kodami BLIK.

Jeśli coś się nie zgadza u Ciebie, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy to. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 11 z 13 (7 064 wyświetleń)

Re.: SmartSaver

że musiałbym regulować należność przy spłacie
Odpowiedz
0 Lajków
tiktak13
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
05-11-2018
Wiadomość 12 z 13 (6 647 wyświetleń)

Re: Re.: SmartSaver

Napisz mi, o jakich należnościach myślisz przy Smart Saver?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 13 z 13 (6 634 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

16-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy