11-10-2018 12:21
Radecki nie mamy innych sygnałów w tym temacie. Ustalony przez Ciebie procent przekazujemy na konto Smart Saver od takich transakcji jak:
Jeśli coś się nie zgadza u Ciebie, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy to.
07-11-2018 22:52
07-11-2018 23:22
Napisz mi, o jakich należnościach myślisz przy Smart Saver?
Dzień dobry. Założyłam kilka dni temu robota inwestycyjnego, wpłaciłam środki i oczekiwałam zgodnie z informacją 5 dni roboczych na realizację zlecenia. Dziś pojawiło się powiadomienie: Odroczona pła
... 13-11-2025Prosimy zatem o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
13-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 7 | |
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 2 |