17-06-2022 01:40 | Edytowano: 17-06-2022 01:40
Fajnie, że się u Was coś ruszyło z oprocentowaniem w OKO.
Tylko dlaczego zawsze promocje robicie?
a) dla nowych klientów
b) dla nowych środków.
Zwłaszcza punkt "b", który najmocniej denerwuje stałego klienta. Jaki jest sens trzymania u Was swoich oszczędności, skoro przy każdej promocji (wyższe oprocentowanie) trzeba mieć nowe środki? Przecież to ewidentnie zmusza do zabierania od Was kasy na jakieś inne konto, przelania w czasie promocji i po promocji zaraz zabrać i szukać promocji w innym banku. To chyba powinno zależeć bankowi na tym, aby stały klient trzymał w banku ING swoją kasę a nie w innym banku.
Czy bank przewiduje jakąś zmianę polityki w tym zakresie?
PS Wiecie o tym, że przelanie do innego banku kasy jest dużym ryzykiem, że klient w nowym banku już zostanie na stałe?
17-06-2022 23:56 | Edytowano: 17-06-2022 23:56
W naszej ofercie są dostępne różne rozwiązania. Dla obecnych oszczędności możesz skorzystać np. z lokaty terminowej. Obecnie w ofercie mamy dostępną Lokatę terminową Plus 6M, czyli na okres 6 miesięcy, której oprocentowanie wynosi 5% w skali roku. Serdecznie zapraszam do zapoznania się ze szczegółami oferty na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/lokata-terminowa
18-06-2022 01:08
Tak, wiem, że tym razem daliście również Lokatę z podobnym oprocentowaniem jak OKO, z czego mogą skorzystać obecni klienci.
Złośliwi na sieci piszą, że "klienci wkurzeni" w końcu coś dostali
Ale mnie chodzi o OKO, które jakąkolwiek ma promocje, zawsze jest dla punktów a) i b), które wymieniłem.
Niech się ING w końcu nad tym produktem (OKO) też zastanowi dla klientów obecnych a zwłaszcza tych wiernych od lat
18-06-2022 21:14
Dziękujemy za Twoją opinię. Przyjrzymy się temu
20-06-2022 22:01
21-06-2022 01:21
Popieram. Banki powinny przede wszystkim walczyć o klienta stałego a nie tylko skupiać się na nowych.
Przypadałby się w końcu taki trend i może ING by przetarł szlaki jako pierwszy
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024