Odpowiedz

OKO z bonusem na start

Dzień dobry,

W regulaminie promocji jest informacja:
"2) spełnią warunki opisane w podpunkcie 2) litera a) albo b):
a) w czasie trwania Oferty jako pierwszą zawarły Umowę o OKO i od 18.08.2022 r. nie
są i nie były posiadaczami / współposiadaczami następujących rachunków w PLN:
Otwartego Konta Oszczędnościowego, Otwartego Konta Oszczędnościowego Direct,
Otwartego Konta Oszczędnościowego Premium, Dream Saver,"

Czy jeśli w tym czasie byłem posiadaczem konta: Otwarte Konto Oszczędnościowe BONUS to spełniam powyższe warunki do wypłaty wyższych odsetek? Nie widzę w powyższych "OKO BONUS". Konto bylo już otwarte w czasie otwierania OKO z bonusem na start i zamknięte w czasie istnienia OKO z bonusem na start. W aplikacji widzę odsetki standardowe oraz te wyższe które mają zostać naliczone na koniec 3 miesiecy
Odpowiedz
0 Lajków
Pawel81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
28-10-2022
Wiadomość 1 z 5 (5 168 wyświetleń)

Re: OKO z bonusem na start

Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus dla obecnych klientów i Otwarte Konto Oszczędnościowe z Bonusem na Start, to dwie różne promocje. 
Zamieściłeś tutaj wycinek regulaminu z poprzednich edycji promocji Bonus na Start. Domyślam się, że obecnie korzystasz z oferty oszczędnościowej. Zatem jeśli w Moim ING w zakładce Oszczędności  - Otwarte Konto Oszczędnościowe, w szczegółach tego konta widzisz informację o ofercie Bonus na Start, oznacza to, że Twoje konto w tej promocji uczestniczy. 
Z Twojej wiadomości ciężko mi wywnioskować, z której oferty dokładnie wtedy korzystałeś i z jakiej obecnie korzystasz. Przez Społeczność nie mam podglądu do Twoich danych. 
Dlatego najlepiej jak skontaktujesz się z nami telefonicznie: 32 357 00 69 lub napiszesz na czacie w Moim ING. Sprawdzimy wtedy dla Ciebie szczegóły i przedstawimy dostępne rozwiązania.


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (5 119 wyświetleń)

Re: OKO z bonusem na start

To może znajdę tutaj odp czy Otwarte Konto Oszczędnościowe BONUS jest traktowane tak samo jak Otwarte Konto Oszczędnościowe. Czy są to 2 inne produkty bo jeśli tak to sprawa jest jasna regulamin z sierpnia wykluczał tylko te konta ujęte powyżej i wg mnie spełniam warunki do wypłaty bonusowych odsetek
Odpowiedz
0 Lajków
Pawel81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
28-10-2022
Wiadomość 3 z 5 (5 115 wyświetleń)

Re: OKO z bonusem na start

Tak wygląda podgląd ORO
Odpowiedz
0 Lajków
Pawel81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
28-10-2022
Wiadomość 4 z 5 (5 108 wyświetleń)

Re: OKO z bonusem na start

To są dwa różne konta. W szczegółach konta, na załączonym zdjęciu, masz potwierdzenie, że uczestniczy ono w promocji Bonus na Start. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (5 045 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy