28-10-2022 12:51
29-10-2022 14:33
Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus dla obecnych klientów i Otwarte Konto Oszczędnościowe z Bonusem na Start, to dwie różne promocje.
Zamieściłeś tutaj wycinek regulaminu z poprzednich edycji promocji Bonus na Start. Domyślam się, że obecnie korzystasz z oferty oszczędnościowej. Zatem jeśli w Moim ING w zakładce Oszczędności - Otwarte Konto Oszczędnościowe, w szczegółach tego konta widzisz informację o ofercie Bonus na Start, oznacza to, że Twoje konto w tej promocji uczestniczy.
Z Twojej wiadomości ciężko mi wywnioskować, z której oferty dokładnie wtedy korzystałeś i z jakiej obecnie korzystasz. Przez Społeczność nie mam podglądu do Twoich danych.
Dlatego najlepiej jak skontaktujesz się z nami telefonicznie: 32 357 00 69 lub napiszesz na czacie w Moim ING. Sprawdzimy wtedy dla Ciebie szczegóły i przedstawimy dostępne rozwiązania.
29-10-2022 14:46
29-10-2022 15:03
30-10-2022 14:08
To są dwa różne konta. W szczegółach konta, na załączonym zdjęciu, masz potwierdzenie, że uczestniczy ono w promocji Bonus na Start.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 7 | |
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 2 |