28-10-2022 12:51
29-10-2022 14:33
Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus dla obecnych klientów i Otwarte Konto Oszczędnościowe z Bonusem na Start, to dwie różne promocje.
Zamieściłeś tutaj wycinek regulaminu z poprzednich edycji promocji Bonus na Start. Domyślam się, że obecnie korzystasz z oferty oszczędnościowej. Zatem jeśli w Moim ING w zakładce Oszczędności - Otwarte Konto Oszczędnościowe, w szczegółach tego konta widzisz informację o ofercie Bonus na Start, oznacza to, że Twoje konto w tej promocji uczestniczy.
Z Twojej wiadomości ciężko mi wywnioskować, z której oferty dokładnie wtedy korzystałeś i z jakiej obecnie korzystasz. Przez Społeczność nie mam podglądu do Twoich danych.
Dlatego najlepiej jak skontaktujesz się z nami telefonicznie: 32 357 00 69 lub napiszesz na czacie w Moim ING. Sprawdzimy wtedy dla Ciebie szczegóły i przedstawimy dostępne rozwiązania.
29-10-2022 14:46
29-10-2022 15:03
30-10-2022 14:08
To są dwa różne konta. W szczegółach konta, na załączonym zdjęciu, masz potwierdzenie, że uczestniczy ono w promocji Bonus na Start.
Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
08-11-2024