28-10-2022 12:51
29-10-2022 14:33
Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus dla obecnych klientów i Otwarte Konto Oszczędnościowe z Bonusem na Start, to dwie różne promocje.
Zamieściłeś tutaj wycinek regulaminu z poprzednich edycji promocji Bonus na Start. Domyślam się, że obecnie korzystasz z oferty oszczędnościowej. Zatem jeśli w Moim ING w zakładce Oszczędności - Otwarte Konto Oszczędnościowe, w szczegółach tego konta widzisz informację o ofercie Bonus na Start, oznacza to, że Twoje konto w tej promocji uczestniczy.
Z Twojej wiadomości ciężko mi wywnioskować, z której oferty dokładnie wtedy korzystałeś i z jakiej obecnie korzystasz. Przez Społeczność nie mam podglądu do Twoich danych.
Dlatego najlepiej jak skontaktujesz się z nami telefonicznie: 32 357 00 69 lub napiszesz na czacie w Moim ING. Sprawdzimy wtedy dla Ciebie szczegóły i przedstawimy dostępne rozwiązania.
29-10-2022 14:46
29-10-2022 15:03
30-10-2022 14:08
To są dwa różne konta. W szczegółach konta, na załączonym zdjęciu, masz potwierdzenie, że uczestniczy ono w promocji Bonus na Start.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 7 | |
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 2 |