28-10-2022 12:51
29-10-2022 14:33
Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus dla obecnych klientów i Otwarte Konto Oszczędnościowe z Bonusem na Start, to dwie różne promocje.
Zamieściłeś tutaj wycinek regulaminu z poprzednich edycji promocji Bonus na Start. Domyślam się, że obecnie korzystasz z oferty oszczędnościowej. Zatem jeśli w Moim ING w zakładce Oszczędności - Otwarte Konto Oszczędnościowe, w szczegółach tego konta widzisz informację o ofercie Bonus na Start, oznacza to, że Twoje konto w tej promocji uczestniczy.
Z Twojej wiadomości ciężko mi wywnioskować, z której oferty dokładnie wtedy korzystałeś i z jakiej obecnie korzystasz. Przez Społeczność nie mam podglądu do Twoich danych.
Dlatego najlepiej jak skontaktujesz się z nami telefonicznie: 32 357 00 69 lub napiszesz na czacie w Moim ING. Sprawdzimy wtedy dla Ciebie szczegóły i przedstawimy dostępne rozwiązania.
29-10-2022 14:46
29-10-2022 15:03
30-10-2022 14:08
To są dwa różne konta. W szczegółach konta, na załączonym zdjęciu, masz potwierdzenie, że uczestniczy ono w promocji Bonus na Start.
Mam nadziję że sytuacja zostanie rozwiązana pozytywnie i odzyskam pełną kwotę.
07-03-2025Przykro mi, że Cię to spotkało 😢 Dobrze, że zgłosiłaś reklamację, bo na jej podstawie sprawdzimy urządzenie i damy Ci znać o wpłacie. Takimi sprawami zajmujemy się priorytetowo, więc niedługo dostani
... 07-03-2025W dniu dzisiejszym ok. 1 w nocy dokonywana była wpłata we wpłatomacie przy placówce ING używając metody BLIK.
Wpłacane łącznie było 200 tys zł, jednak pod sam koniec wyskoczył komunikat że jeden z ban
... 07-03-2025