18-12-2024 07:47
19-12-2024 09:20
29-12-2024 23:51
Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wypłaty powyżej 7443 zł! Czyli wypłata swoich środków przez więcej niż 2 lata! Nie zostałam uprzedzona przez pracownika Banku podczas zakładania konta o takich limitach wypłat. Złożyłam reklamację, z niecierpliwością czekam na odpowiedź. Zamierzam nagłośnić sprawę jeżeli nie uda się odblokować własne środki. Sąd opiekuńczy powinien zajmować bardziej poważnymi sprawami niż „atrakcyjne” oferty Banku.
01-01-2025 15:25
02-01-2025 16:05
Przykro nam z powodu Twojej opinii. W szczegółach promocji podajemy maksymalną kwotę do jakiej obowiązuje oprocentowanie podwyższone po spełnieniu warunków promocji. Na stronie oferty w Moim ING przedstawiamy również informacje o kwocie z wypłat z konta dziecka w granicach zwykłego zarządu. Podstawą prawną jest Regulamin świadczenia przez ING Bank Śląski S.A. usług w ramach prowadzenia rachunków płatniczych dla osób fizycznych, który jest także nieodłącznym elementem zawieranej umowy.
07-01-2025 08:36
07-01-2025 08:46
W aplikacji (zakładka Oferta ING - Oszczędności - Otwarte Konto Oszczędnościowe dla dziecka) oraz na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/otwarte-konto-oszczednosciowe-dla-dziecka gdzie przedstawiamy ofertę konta oszczędnościowego dla dziecka w dwóch miejscach zapisaliśmy informację o limicie wypłat - do kwoty zwykłego zarządu.
02-04-2025 09:54
13-04-2025
13:04
– ostatnio edytowany
13-04-2025
13:09
przez
KarolinaM
Dzień dobry, czy podjął Pan już jakieś kroki w tej sprawie? niestety przez pułapkę banku jestem w tej samej sytuacji. Czy składał Pan już wniosek do sądu? Myslał Pan o postępowaniu przeciwko bankowi? Gdyby chciał się Pan skontaktować proszę o maila [...]
19-05-2025 17:03
witam
Czy udało się odzyskać środki z tego konta ? mam podobny problem
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 7 | |
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 2 |