13-09-2022 19:05
13-09-2022 19:09
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Dodam jednak, że taka sytuacja może mieć miejsce, jeśli korzystałaś z OKO Bonus i zamknęłaś podstawowe OKO. Wtedy pieniądze wraz z odsetkami trafiają na konto techniczne. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami np. na czacie i przyjmiemy dyspozycję przeksięgowania środków.
Hej, zniknęły mi z konta ikony kart kredytowych, wyświetla się tylko blik oraz karta debetowa, ktoś ma podohny problem? Trwają jakieś prace serwisowe?
10-06-2023Cześć.
W jaki sposób można odnowić usługę alerty bik? Opcji założenia konta w bik nie da się nie zaznaczyć tym razem (konto zostało utworzone już na zlecenie ING).
09-06-2023