Odpowiedz

Konto oszczędnościowe

Witam, wpłaciłam pieniądze na konto oszczędnościowe 3 miesięczne, wczoraj kończył się termin trwania konta.
Dzisiaj już nie ma konta oraz pieniędzy żadnych.
Co z moimi pieniędzmi, czy miał ktoś taka sytuacje ?
Odpowiedz
0 Lajków
katarzynarupnie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 467 wyświetleń)

Re: Konto oszczędnościowe

Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

Dodam jednak, że taka sytuacja może mieć miejsce, jeśli korzystałaś z OKO Bonus i zamknęłaś podstawowe OKO. Wtedy pieniądze wraz z odsetkami trafiają na konto techniczne. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami np. na czacie i przyjmiemy dyspozycję przeksięgowania środków. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 459 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!


@janzizka:
Szukałem informacji o tym, czy ING zamierza coś zrobić z maskowanymi hasłami i rzucił mi się w oczy post @viggen, który jest kompletnie niezgodny z prawdą.


Co jest niezgodne z prawdą? Bo mam

...

22-02-2025
Powiadomienia PUSH

Witam,

mniej więcej od tygodnia nie przychodzą do mnie żadne powiadomienia z aplikacji mobilnej. 

Ani o wykonanych/otrzymanych przelewach ani te związane z BLIKiem.

W ustawieniach mam aplikacji, jak i te

...

22-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Szukałem informacji o tym, czy ING zamierza coś zrobić z maskowanymi hasłami i rzucił mi się w oczy post @viggen, który jest kompletnie niezgodny z prawdą.

> Chyba uproszczenie wielu rzeczy w życiu prz...

22-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy