Odpowiedz

Konto oszczędnościowe

Witam, wpłaciłam pieniądze na konto oszczędnościowe 3 miesięczne, wczoraj kończył się termin trwania konta.
Dzisiaj już nie ma konta oraz pieniędzy żadnych.
Co z moimi pieniędzmi, czy miał ktoś taka sytuacje ?
Odpowiedz
0 Lajków
katarzynarupnie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 592 wyświetleń)

Re: Konto oszczędnościowe

Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

Dodam jednak, że taka sytuacja może mieć miejsce, jeśli korzystałaś z OKO Bonus i zamknęłaś podstawowe OKO. Wtedy pieniądze wraz z odsetkami trafiają na konto techniczne. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami np. na czacie i przyjmiemy dyspozycję przeksięgowania środków. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
403
91
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 585 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta przedpładpłacona dla dziecka a Aplikacja i Apple Pay oraz Google Pay ( w poście również p

Hej,

Chciałem podbić ten temat. Autor ma rację, u mnie jest dokładnie ten sam problem. Dziecko nie wie ile ma na karcie. A ciągłe kontrolowanie tego przeze mnie jako przez rodzica jest uciążliwe.
Myślę,...

23-09-2023
Re: Konta z upoważnieniem

Dzień dobry, 

proszę, napisz dokładniej co masz na myśli?  

Jeśli możesz, opisz na przykładzie.

23-09-2023
Re: ING nl.

Jakie jest Twoje pytanie?  🤔

23-09-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy