15-03-2022 12:57
Pomocy!
Po zalogowaniu się na konto oszczędnościowe okazało się ,że konto jest zablokowane.
Okazało się ,że nie została przedłużona umowa.
Bank przelał środki na konto "techniczne" - jak je odblokować?
Podjąłem następujące próby:
Telefon do ING w miejscu zamieszkania - proszę zadzwonić na infolinię...
Infolinia - cały czas zajęta po kilkunastu próbach...
Czat - tylko roboty...
Kontakt mejlowy - prosi o kontakt z infolinią...
Czy jest ktoś pomocny kto pomoże odblokować konto?
16-03-2022 06:31
Jeśli Twoja umowa została wypowiedziana, to nie możemy już odblokować konta.
Możemy przeksięgować pieniądze z konta technicznego:
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 - jesteśmy dostępni całodobowo,
- na czacie w Moim ING - wybierz opcję, że chcesz porozmawiać ze specjalistą,
- w placówce.
Przez Społeczność ING nie możemy wyjaśnić Twojej sprawy.
16-03-2022 11:55 – ostatnio edytowany 16-03-2022 13:23 przez IlonaU
Dziękuję za odpowiedź ,
pytanie dla czego konto zostało zablokowane ?
Nie było żadnej informacji od strony ING o zawieszeniu konta.
Rozmowa z infolinią nie rozwiązuje problemu - weryfikacja posuwa się do tego stopnia ,że człowiek po 70 roku życia nie jest w stanie tego ogarnąć po czym rozmowa jest kończona...
Wizyta w banku w związku ze stanem zdrowia jest niemożliwa.
Dla człowieka który zaufał ING jest to sytuacja bez wyjścia.
Życzliwą osobę która zna rozwiązanie problemu proszę o kontakt pod nr telefonu 512******.
16-03-2022 14:48 – ostatnio edytowany 17-03-2022 11:45 przez KarolinaM
Kolejna próba załatwienia sprawy na infolinii zakończona nękaniem,przepytywaniem aż do potknięcia żeby przerwać połączenie!
ING nie wstyd Wam - Zapraszam do kontaktu pod tel.512****** w dniu dzisiejszym.
17-03-2022 15:02
Może być kilka sytuacji, że konto zostało zablokowane, np.
- zakończenie umowy konta, jeśli korzystałeś z promocji Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus,
- wypowiedzenie umowy. Tutaj może być kilka powodów tej sytuacji.
Chciałabym pomóc ale w tym miejscu nie możemy tego sprawdzić i wyjaśnić.
Jeżeli kontaktujesz się z naszą infolinią, specjalista musi potwierdzić dane i dodatkowo zadać kilka pytań.
Bez prawidłowego potwierdzenia danych, nie będzie mógł przekazać Ci informacji o koncie.
Jak nie możesz podejść do naszego oddziału lub masz kłopot podczas kontaktu telefonicznego, pozostaje jeszcze czat w usłudze Moje ING.
Na czacie będziesz pisał ze specjalistą. Wystarczy, że po wybraniu tematu rozmowy zaznaczysz, że chcesz rozmawiać ze specjalistą.
Nie będziesz wtedy pisał z wirtualnym asystentem.
Zapraszam do kontaktu.
17-03-2022 16:25
O rozmowach na infolinii,czatach i podjętych krokach pisałem wcześniej.
Zostało zablokowane konto bez żadnego powiadomienia właściciela.
Nie będę się więcej żalił - chciałem załatwić sprawę jak człowiek ...
Jednak kwota kilkuset tysięcy złotych zablokowana na koncie zmusiła do podjęcia stosownych kroków prawnych.
Życzę wszystkim właścicielom kont oszczędnościowych spokojnych i przespanych nocy...
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024