Odpowiedz

Blokada konta oszczędnościowego

Pomocy!

Po zalogowaniu się na konto oszczędnościowe okazało się ,że konto jest zablokowane.

Okazało się ,że nie została przedłużona umowa.

Bank przelał środki na konto "techniczne" - jak je odblokować?

Podjąłem następujące próby:

Telefon do ING w miejscu zamieszkania - proszę zadzwonić na infolinię...

Infolinia - cały czas zajęta po kilkunastu próbach...

Czat - tylko roboty...

Kontakt mejlowy - prosi o kontakt z infolinią...

 

Czy jest ktoś pomocny kto pomoże odblokować konto?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Adam999
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
15-03-2022
Wiadomość 1 z 6 (6 691 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

Jeśli Twoja umowa została wypowiedziana, to nie możemy już odblokować konta.
Możemy przeksięgować pieniądze z konta technicznego:
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 - jesteśmy dostępni całodobowo,
- na czacie w Moim ING - wybierz opcję, że chcesz porozmawiać ze specjalistą, 
- w placówce. 

Przez Społeczność ING nie możemy wyjaśnić Twojej sprawy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 6 (6 656 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

[ Edytowane ]

Dziękuję za odpowiedź ,

pytanie dla czego konto zostało zablokowane ?

Nie było żadnej informacji od strony ING o zawieszeniu konta.

Rozmowa z infolinią nie rozwiązuje problemu - weryfikacja posuwa się do tego stopnia ,że człowiek po 70 roku życia nie jest w stanie tego ogarnąć po czym rozmowa jest kończona...

Wizyta w banku w związku ze stanem zdrowia jest niemożliwa.

Dla człowieka który zaufał ING jest to sytuacja bez wyjścia.

Życzliwą osobę która zna rozwiązanie problemu proszę o kontakt pod nr telefonu 512******.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Adam999
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
15-03-2022
Wiadomość 3 z 6 (6 642 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

[ Edytowane ]

Kolejna próba załatwienia sprawy na infolinii zakończona nękaniem,przepytywaniem aż do potknięcia żeby przerwać połączenie!

ING nie wstyd Wam - Zapraszam do kontaktu pod tel.512****** w dniu dzisiejszym.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Adam999
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
15-03-2022
Wiadomość 4 z 6 (6 627 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

Może być kilka sytuacji, że konto zostało zablokowane, np.
- zakończenie umowy konta, jeśli korzystałeś z promocji Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus, 
- wypowiedzenie umowy. Tutaj może być kilka powodów tej sytuacji.
Chciałabym pomóc ale w tym miejscu nie możemy tego sprawdzić i wyjaśnić. 

 

Jeżeli kontaktujesz się z naszą infolinią, specjalista musi potwierdzić dane i dodatkowo zadać kilka pytań.
Bez prawidłowego potwierdzenia danych, nie będzie mógł przekazać Ci informacji o koncie.


Jak nie możesz podejść do naszego oddziału lub masz kłopot podczas kontaktu telefonicznego, pozostaje jeszcze czat w usłudze Moje ING.

Na czacie będziesz pisał ze specjalistą. Wystarczy, że po wybraniu tematu rozmowy zaznaczysz, że chcesz rozmawiać ze specjalistą. 
Nie będziesz wtedy pisał z wirtualnym asystentem.

Zapraszam do kontaktu. 

 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (6 565 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

O rozmowach na infolinii,czatach i podjętych krokach pisałem wcześniej.

Zostało zablokowane konto  bez żadnego powiadomienia właściciela.

 

Nie będę się więcej żalił - chciałem załatwić sprawę jak człowiek ...

Jednak kwota kilkuset tysięcy złotych zablokowana na koncie zmusiła do podjęcia stosownych kroków prawnych.

 

Życzę wszystkim właścicielom kont oszczędnościowych  spokojnych i przespanych nocy...

Odpowiedz
0 Lajków
Adam999
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
15-03-2022
Wiadomość 6 z 6 (6 547 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy