Odpowiedz

Blokada konta oszczędnościowego

Pomocy!

Po zalogowaniu się na konto oszczędnościowe okazało się ,że konto jest zablokowane.

Okazało się ,że nie została przedłużona umowa.

Bank przelał środki na konto "techniczne" - jak je odblokować?

Podjąłem następujące próby:

Telefon do ING w miejscu zamieszkania - proszę zadzwonić na infolinię...

Infolinia - cały czas zajęta po kilkunastu próbach...

Czat - tylko roboty...

Kontakt mejlowy - prosi o kontakt z infolinią...

 

Czy jest ktoś pomocny kto pomoże odblokować konto?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Adam999
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
15-03-2022
Wiadomość 1 z 6 (6 888 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

Jeśli Twoja umowa została wypowiedziana, to nie możemy już odblokować konta.
Możemy przeksięgować pieniądze z konta technicznego:
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 - jesteśmy dostępni całodobowo,
- na czacie w Moim ING - wybierz opcję, że chcesz porozmawiać ze specjalistą, 
- w placówce. 

Przez Społeczność ING nie możemy wyjaśnić Twojej sprawy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 6 (6 853 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

[ Edytowane ]

Dziękuję za odpowiedź ,

pytanie dla czego konto zostało zablokowane ?

Nie było żadnej informacji od strony ING o zawieszeniu konta.

Rozmowa z infolinią nie rozwiązuje problemu - weryfikacja posuwa się do tego stopnia ,że człowiek po 70 roku życia nie jest w stanie tego ogarnąć po czym rozmowa jest kończona...

Wizyta w banku w związku ze stanem zdrowia jest niemożliwa.

Dla człowieka który zaufał ING jest to sytuacja bez wyjścia.

Życzliwą osobę która zna rozwiązanie problemu proszę o kontakt pod nr telefonu 512******.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Adam999
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
15-03-2022
Wiadomość 3 z 6 (6 839 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

[ Edytowane ]

Kolejna próba załatwienia sprawy na infolinii zakończona nękaniem,przepytywaniem aż do potknięcia żeby przerwać połączenie!

ING nie wstyd Wam - Zapraszam do kontaktu pod tel.512****** w dniu dzisiejszym.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Adam999
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
15-03-2022
Wiadomość 4 z 6 (6 824 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

Może być kilka sytuacji, że konto zostało zablokowane, np.
- zakończenie umowy konta, jeśli korzystałeś z promocji Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus, 
- wypowiedzenie umowy. Tutaj może być kilka powodów tej sytuacji.
Chciałabym pomóc ale w tym miejscu nie możemy tego sprawdzić i wyjaśnić. 

 

Jeżeli kontaktujesz się z naszą infolinią, specjalista musi potwierdzić dane i dodatkowo zadać kilka pytań.
Bez prawidłowego potwierdzenia danych, nie będzie mógł przekazać Ci informacji o koncie.


Jak nie możesz podejść do naszego oddziału lub masz kłopot podczas kontaktu telefonicznego, pozostaje jeszcze czat w usłudze Moje ING.

Na czacie będziesz pisał ze specjalistą. Wystarczy, że po wybraniu tematu rozmowy zaznaczysz, że chcesz rozmawiać ze specjalistą. 
Nie będziesz wtedy pisał z wirtualnym asystentem.

Zapraszam do kontaktu. 

 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (6 762 wyświetleń)

Re: Blokada konta oszczędnościowego

O rozmowach na infolinii,czatach i podjętych krokach pisałem wcześniej.

Zostało zablokowane konto  bez żadnego powiadomienia właściciela.

 

Nie będę się więcej żalił - chciałem załatwić sprawę jak człowiek ...

Jednak kwota kilkuset tysięcy złotych zablokowana na koncie zmusiła do podjęcia stosownych kroków prawnych.

 

Życzę wszystkim właścicielom kont oszczędnościowych  spokojnych i przespanych nocy...

Odpowiedz
0 Lajków
Adam999
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
15-03-2022
Wiadomość 6 z 6 (6 744 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: IKE - więcej niż jeden fundusz

Dziękuję za odpowiedź, chyba działa, bo spróbowałem. Ale jest to bardzo nieintuicyjne rozwiązanie. Pod tym samym przyciskiem jest otwarcie IKZE (etc.).  Sugeruje to więc, że otwieramy nowy produkt, a

...

07-01-2025
Druga transza kredytu hipotecznego

Witam, 2 stycznia złożyłem dyspozycje wypłaty drugiej ostatniej transzy kredytu. Wiem że trwa to maksymalnie 10 dni roboczych, ale może macie jakieś doświadczenia że dosłaliście wypłatę szybciej? Ile

...

07-01-2025
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Ok, u mnie pomogło w Chrome wyczyszczenie plików cookie również dla strony mojeing.pl

07-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy