02-03-2022 05:44
02-03-2022 09:11
03-03-2022 06:26
Informacje o inwestycjach i oszczędnościach w naszym banku znajdziesz na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci. W przypadku inwestycji, zachęcam też do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy przedstawią szczegóły oferty i związane z tym ryzyko. Są dostępni pod numerem +48 32 357 00 20 lub na czacie (dni robocze 8:00 - 20:00, soboty 8:00 - 16:00).
Smart Saver, o którym wspomniał @szy, jest świetnym produktem jeśli chcesz regularnie oszczędzać małe kwoty. Działa to w ten sposób, że każdą Twoją płatność (kartą, przelewem itp.), zaokrąglamy (do 5 lub 10 zł) lub obliczamy z niej wskazany przez Ciebie procent (1-10%) i odkładamy na specjalne konto oszczędnościowe - Smart Saver. Oprocentowanie na tym koncie to obecnie 1,6% w skali roku dla kwoty do 5 000 zł i 0,05% powyżej 5 tys. zł. Więcej szczegółów znajdziesz też tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/smart-saver.
Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, postaramy się pomóc 😊
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 7 | |
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 2 |