Odpowiedz

Oszczędzania

Gdzie powinienem zainwestować pieniądze bo oferta banku nie zachęca.

Doradzacie?
Byle było bezpiecznie.
Odpowiedz
0 Lajków
MariuszS
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-03-2022
Wiadomość 1 z 3 (3 655 wyświetleń)

Re.: Oszczędzania

Wed. mnie oferta ING nie odbiega od ofert innych banków i jest dość szeroka. Masz konto walutowe, lokaty, Smart Saver, konto emerytalne, fundusze i dostęp do GPW. Myślę, że musisz się bardziej określić. Piszesz o inwestowaniu, a trochę niżej "Byle było bezpiecznie". Nie ma bezpiecznych inwestycji. Zawsze może pojawić się jakieś niespodziewane zdarzenie, jak aktualnie konflikt na granicy. Najbezpieczniejszą opcją jest Smart Saver. Poczytaj jak działa. Zawsze można z niego wypłacić pieniądze bez utraty odsetek, choć to tylko dla małych kwot. Za to dobrze wpisuje się w 'oszczędzanie'.
Odpowiedz
0 Lajków
szy
szy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-05-2020
Wiadomość 2 z 3 (3 643 wyświetleń)

Re: Oszczędzania

Informacje o inwestycjach i oszczędnościach w naszym banku znajdziesz na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci. W przypadku inwestycji, zachęcam też do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy przedstawią szczegóły oferty i związane z tym ryzyko. Są dostępni pod numerem +48 32 357 00 20 lub na czacie (dni robocze 8:00 - 20:00, soboty 8:00 - 16:00).

 

Smart Saver, o którym wspomniał @szy, jest świetnym produktem jeśli chcesz regularnie oszczędzać małe kwoty. Działa to w ten sposób, że każdą Twoją płatność (kartą, przelewem itp.), zaokrąglamy (do 5 lub 10 zł) lub obliczamy z niej wskazany przez Ciebie procent (1-10%) i odkładamy na specjalne konto oszczędnościowe - Smart Saver. Oprocentowanie na tym koncie to obecnie 1,6% w skali roku dla kwoty do 5 000 zł i 0,05% powyżej 5 tys. zł. Więcej szczegółów znajdziesz też tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/smart-saver.

 

Jeśli masz jakieś pytania co do naszej oferty, postaramy się pomóc 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 3 z 3 (3 615 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy