Odpowiedz

Konto oszczędnościowe

Hej, w miesiącu marzec wpłaciłam 3 razy kwotę na konto oszczędnościowe, w wysokości łącznej ponad 5k. Oprocentowanie wynosi 1,5% zgodnie z obowiązują promocją a zostało mi naliczone tylko 14 gr, wg mnie powinno być kilka złotych. Gdzie mogę zgłosić reklamację?
Odpowiedz
0 Lajków
Kiki129
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
29-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 845 wyświetleń)

Re: Konto oszczędnościowe

Jeżeli korzystasz z promocji do Otwartego Konta Oszczędnościowego to w Moim ING prezentujemy tylko naliczone odsetki, które wynikają z oprocentowania standardowego. Odsetki bonusowe naliczamy osobno, nie są one prezentowane w Moim ING. Zaksięgują się na koncie po upływie 3 miesięcy od założenia konta. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 796 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy