Odpowiedz

Konto oszczędnościowe

Hej, w miesiącu marzec wpłaciłam 3 razy kwotę na konto oszczędnościowe, w wysokości łącznej ponad 5k. Oprocentowanie wynosi 1,5% zgodnie z obowiązują promocją a zostało mi naliczone tylko 14 gr, wg mnie powinno być kilka złotych. Gdzie mogę zgłosić reklamację?
Odpowiedz
0 Lajków
Kiki129
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
2
29-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 028 wyświetleń)

Re: Konto oszczędnościowe

Jeżeli korzystasz z promocji do Otwartego Konta Oszczędnościowego to w Moim ING prezentujemy tylko naliczone odsetki, które wynikają z oprocentowania standardowego. Odsetki bonusowe naliczamy osobno, nie są one prezentowane w Moim ING. Zaksięgują się na koncie po upływie 3 miesięcy od założenia konta. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 979 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy