15-03-2022 12:57
Pomocy!
Po zalogowaniu się na konto oszczędnościowe okazało się ,że konto jest zablokowane.
Okazało się ,że nie została przedłużona umowa.
Bank przelał środki na konto "techniczne" - jak je odblokować?
Podjąłem następujące próby:
Telefon do ING w miejscu zamieszkania - proszę zadzwonić na infolinię...
Infolinia - cały czas zajęta po kilkunastu próbach...
Czat - tylko roboty...
Kontakt mejlowy - prosi o kontakt z infolinią...
Czy jest ktoś pomocny kto pomoże odblokować konto?
16-03-2022 06:31
Jeśli Twoja umowa została wypowiedziana, to nie możemy już odblokować konta.
Możemy przeksięgować pieniądze z konta technicznego:
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 - jesteśmy dostępni całodobowo,
- na czacie w Moim ING - wybierz opcję, że chcesz porozmawiać ze specjalistą,
- w placówce.
Przez Społeczność ING nie możemy wyjaśnić Twojej sprawy.
16-03-2022
11:55
– ostatnio edytowany
16-03-2022
13:23
przez
IlonaU
Dziękuję za odpowiedź ,
pytanie dla czego konto zostało zablokowane ?
Nie było żadnej informacji od strony ING o zawieszeniu konta.
Rozmowa z infolinią nie rozwiązuje problemu - weryfikacja posuwa się do tego stopnia ,że człowiek po 70 roku życia nie jest w stanie tego ogarnąć po czym rozmowa jest kończona...
Wizyta w banku w związku ze stanem zdrowia jest niemożliwa.
Dla człowieka który zaufał ING jest to sytuacja bez wyjścia.
Życzliwą osobę która zna rozwiązanie problemu proszę o kontakt pod nr telefonu 512******.
16-03-2022
14:48
– ostatnio edytowany
17-03-2022
11:45
przez
KarolinaM
Kolejna próba załatwienia sprawy na infolinii zakończona nękaniem,przepytywaniem aż do potknięcia żeby przerwać połączenie!
ING nie wstyd Wam - Zapraszam do kontaktu pod tel.512****** w dniu dzisiejszym.
17-03-2022 15:02
Może być kilka sytuacji, że konto zostało zablokowane, np.
- zakończenie umowy konta, jeśli korzystałeś z promocji Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus,
- wypowiedzenie umowy. Tutaj może być kilka powodów tej sytuacji.
Chciałabym pomóc ale w tym miejscu nie możemy tego sprawdzić i wyjaśnić.
Jeżeli kontaktujesz się z naszą infolinią, specjalista musi potwierdzić dane i dodatkowo zadać kilka pytań.
Bez prawidłowego potwierdzenia danych, nie będzie mógł przekazać Ci informacji o koncie.
Jak nie możesz podejść do naszego oddziału lub masz kłopot podczas kontaktu telefonicznego, pozostaje jeszcze czat w usłudze Moje ING.
Na czacie będziesz pisał ze specjalistą. Wystarczy, że po wybraniu tematu rozmowy zaznaczysz, że chcesz rozmawiać ze specjalistą.
Nie będziesz wtedy pisał z wirtualnym asystentem.
Zapraszam do kontaktu.
17-03-2022 16:25
O rozmowach na infolinii,czatach i podjętych krokach pisałem wcześniej.
Zostało zablokowane konto bez żadnego powiadomienia właściciela.
Nie będę się więcej żalił - chciałem załatwić sprawę jak człowiek ...
Jednak kwota kilkuset tysięcy złotych zablokowana na koncie zmusiła do podjęcia stosownych kroków prawnych.
Życzę wszystkim właścicielom kont oszczędnościowych spokojnych i przespanych nocy...
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 7 | |
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 2 |