04-03-2020 18:14
Mam pytanie w którym miejscu można zrezygnować z przesyłania do mnie wyciągów papierowych. Posiadałem konto firmowe. Wyciągi nigdy nie przychodziły. Założyłem także ostatni konto Direct osobiste - wyciągi przychodzą na moją skrzynkę pocztową z automatu, a nie chcę ich otrzymywać.
05-03-2020 18:20
@grzegorz_adamus proszę skontaktuj się z nami przez Moje ING (wiadomość, czat) i złóż reklamację. Standardowo dla kont typu Direct nie wysyłamy wyciągów papierowych.
12-03-2020 18:29
Słabo to wygląda, tydzień czasu czekam na jakąkolwiek odpowiedź - po napisaniu wiadomości wsiąkła chyba w czarną dziurę. Czat nie łączy - nie ma na to szans, próbowałem 10tki razy. NIe chce mi się iść do oddziału....
13-03-2020 19:33
Na wiadomości odpowiadamy w kolejności w jakiej do nas napływają. Zapewniam, że robimy to najszybciej jak jest to możliwe. Faktycznie, w ostatnim czasie ruch na czacie jest wzmożony. Proponuję kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 96. Jest czynna w dni robocze od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |