04-03-2020 18:14
Mam pytanie w którym miejscu można zrezygnować z przesyłania do mnie wyciągów papierowych. Posiadałem konto firmowe. Wyciągi nigdy nie przychodziły. Założyłem także ostatni konto Direct osobiste - wyciągi przychodzą na moją skrzynkę pocztową z automatu, a nie chcę ich otrzymywać.
05-03-2020 18:20
@grzegorz_adamus proszę skontaktuj się z nami przez Moje ING (wiadomość, czat) i złóż reklamację. Standardowo dla kont typu Direct nie wysyłamy wyciągów papierowych.
12-03-2020 18:29
Słabo to wygląda, tydzień czasu czekam na jakąkolwiek odpowiedź - po napisaniu wiadomości wsiąkła chyba w czarną dziurę. Czat nie łączy - nie ma na to szans, próbowałem 10tki razy. NIe chce mi się iść do oddziału....
13-03-2020 19:33
Na wiadomości odpowiadamy w kolejności w jakiej do nas napływają. Zapewniam, że robimy to najszybciej jak jest to możliwe. Faktycznie, w ostatnim czasie ruch na czacie jest wzmożony. Proponuję kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 96. Jest czynna w dni robocze od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025