Odpowiedz

Zlodziejstwo

Już nie pierwszy raz zdarzyło się,ze raz wybieram pieniądze karta, a zabierają mi 2,50 za wybranie pieniędzy a po kilku minutach kolejne 2,50 za wybranie pieniędzy. Wybieram pieniążki raz, a pobierają podwójnie! Oszustwo, trzeba zmieniać bank
Odpowiedz
0 Lajków
Diana2506
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-05-2018
Wiadomość 1 z 3 (2 985 wyświetleń)

Re: Zlodziejstwo

Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie mogę sprawdzić sytuacji, którą opisujesz. Proszę, skontaktuj się z nami:

  • po zalogowaniu do usługi internetowej Moje ING - zakładka Wiadomości,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna całą dobę.

Możesz tez podejść do dowolnego oddziału banku z dokumentem tożsamości. 

Specjalista sprawdzi, dlaczego taka sytuacja miała miejsce i przyjmie odpowiednie zgłoszenie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 3 (2 975 wyświetleń)

Re.: Zlodziejstwo

Ja mam tak że czasami przychodzą dwa powiadomienia na telefon ale w historii / na wyciągu już jest tylko jeden wpis.
John Doe
Odpowiedz
0 Lajków
Anocs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
09-12-2015
Wiadomość 3 z 3 (1 968 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Czas między BIK a wynikiem wstępnej analizy

Czy ktoś może zauważył jakąś korelację między czasem sprawdzenia Was w BIK a wynikiem wstępnej analizy? Typu np. dzień BIK to A, więc średnio dzień wyniku analizy to A + 2?

02-08-2021
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@WiolettaS pytanie przeze mnie zadane wydaje mi się, że nie wymaga dostępu do konkretnego wniosku a dotyczy ogólnie czasów.

02-08-2021
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@bpacholek Przez Społeczność nie mamy jak sprawdzić Twojego wniosku Emotikon: Smutny
Najlepiej, żebyś w tej sprawie skontaktował się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty. 
Każdy z wniosków rozpatrujemy i

...

02-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy