Odpowiedz

Zlodziejstwo

Już nie pierwszy raz zdarzyło się,ze raz wybieram pieniądze karta, a zabierają mi 2,50 za wybranie pieniędzy a po kilku minutach kolejne 2,50 za wybranie pieniędzy. Wybieram pieniążki raz, a pobierają podwójnie! Oszustwo, trzeba zmieniać bank
Odpowiedz
0 Lajków
Diana2506
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-05-2018
Wiadomość 1 z 3 (4 361 wyświetleń)

Re: Zlodziejstwo

Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie mogę sprawdzić sytuacji, którą opisujesz. Proszę, skontaktuj się z nami:

  • po zalogowaniu do usługi internetowej Moje ING - zakładka Wiadomości,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna całą dobę.

Możesz tez podejść do dowolnego oddziału banku z dokumentem tożsamości. 

Specjalista sprawdzi, dlaczego taka sytuacja miała miejsce i przyjmie odpowiednie zgłoszenie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 3 (4 351 wyświetleń)

Re.: Zlodziejstwo

Ja mam tak że czasami przychodzą dwa powiadomienia na telefon ale w historii / na wyciągu już jest tylko jeden wpis.
John Doe
Odpowiedz
0 Lajków
Anocs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
09-12-2015
Wiadomość 3 z 3 (3 344 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Jeśli chodzi o przelew w euro, to nie ma tutaj opcji przelewu ekspresowego. Natomiast możesz zlecić przelew walutowy w trybie pilnym z opcją DZIŚ. Ważne, aby taki przelew wysłać przed godziną graniczn...

11-03-2025
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy