Odpowiedz

Zlodziejstwo

Już nie pierwszy raz zdarzyło się,ze raz wybieram pieniądze karta, a zabierają mi 2,50 za wybranie pieniędzy a po kilku minutach kolejne 2,50 za wybranie pieniędzy. Wybieram pieniążki raz, a pobierają podwójnie! Oszustwo, trzeba zmieniać bank
Odpowiedz
0 Lajków
Diana2506
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-05-2018
Wiadomość 1 z 3 (4 244 wyświetleń)

Re: Zlodziejstwo

Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie mogę sprawdzić sytuacji, którą opisujesz. Proszę, skontaktuj się z nami:

  • po zalogowaniu do usługi internetowej Moje ING - zakładka Wiadomości,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna całą dobę.

Możesz tez podejść do dowolnego oddziału banku z dokumentem tożsamości. 

Specjalista sprawdzi, dlaczego taka sytuacja miała miejsce i przyjmie odpowiednie zgłoszenie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 3 (4 234 wyświetleń)

Re.: Zlodziejstwo

Ja mam tak że czasami przychodzą dwa powiadomienia na telefon ale w historii / na wyciągu już jest tylko jeden wpis.
John Doe
Odpowiedz
0 Lajków
Anocs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
09-12-2015
Wiadomość 3 z 3 (3 227 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szukam firmy transportowej

Cześć, na taki przewóz warto szukać firmy z doświadczeniem w obsłudze większych grup, bo organizacja takich transportów to nie tylko auto, ale też logistyka. Sprawdź sobie ofertę na https://www.migdaltrans.pl/...

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Dobrze, dziękuję

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy