23-05-2018 10:41
23-05-2018 11:42
Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie mogę sprawdzić sytuacji, którą opisujesz. Proszę, skontaktuj się z nami:
Możesz tez podejść do dowolnego oddziału banku z dokumentem tożsamości.
Specjalista sprawdzi, dlaczego taka sytuacja miała miejsce i przyjmie odpowiednie zgłoszenie.
24-10-2018 15:26
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |