23-05-2018 10:41
23-05-2018 11:42
Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie mogę sprawdzić sytuacji, którą opisujesz. Proszę, skontaktuj się z nami:
Możesz tez podejść do dowolnego oddziału banku z dokumentem tożsamości.
Specjalista sprawdzi, dlaczego taka sytuacja miała miejsce i przyjmie odpowiednie zgłoszenie.
24-10-2018 15:26
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |