02-08-2017 14:29
Dzień dobry,
czy zastrzeżenie karty do konta Direct powoduje, że automatycznie zostanie mi wysłana nowa karta? Czy też trzeba ją będzie osobno zamowić?
03-08-2017 14:19
Po zastrzeżeniu nie wyślemy automatycznie nowej karty. Kartę musisz zamówić samodzielnie przez:
Nową, nieaktywną kartę wyślemy pocztą polską listem zwykłym za darmo. Karta powinna dojść do 8 dni roboczych na adres podany w systemie. Po otrzymaniu karty aktywuj ją i nadaj jej kod pin przez Moje ING lub pod numerem 32 357 00 02.
03-08-2017 14:23
Rozumiem, że za zastrzeżoną kartę opłata (miesięczna) nie będzie się naliczała?
A jeśli nie zamowię kolejnej - tym bardziej nie?
03-08-2017 14:28 | Edytowano: 03-08-2017 14:30
@magda_lenka Jeśli kartę zastrzeżesz w trakcie trwania cyklu rozliczeniowego, a nie spełniłaś warunku do zwolnienia z opłaty naliczymy prowizję proporcjonalnie za te dni w których mogłaś korzystać z karty - do momentu zastrzeżenia. Brak karty = brak opłaty za kartę.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |