30-07-2017 18:31
Witam, od niedawna posiadam konto osobiste jednak okazało się że nie będzie mi porzebne i chciałabym je zamknąć, czy za zamknięcie konta pobieracie opłate ? Oraz czy mogę zrobić to formą elektroniczną lub pisemną czy konieczna jest wizyta w oddziale ?
Pozdrawiam
31-07-2017 08:38
Tak samo jak w przypadku konta osobistego, wymagana jest wizyta w oddziale.
Bankowość elektroniczna, pozwala jedynie na zamknięcie kont oszczędnościowych.
31-07-2017 09:27
@m-k90 Potwierdzam, że @Konto usunięte udzielił Ci poprawnych, ale niepełnych informacji. Od siebie dodam, że zamknięcie konta jest bezpłatne. Możesz to zrobić również korespondencyjnie, natomiast wzór Twojego podpisu musi być potwierdzony:
1) w kraju przez notariusza;
2) za granicą przez polską placówkę dyplomatyczną, konsularną lub notariusza kraju, z którym Rzeczpospolita Polska podpisała umowę o pomocy prawnej w sprawach cywilnych lub potwierdzone urzędowo lub notarialnie wraz z dołączoną apostille w rozumieniu konwencji.
Pismo możesz wysłać na adres dowolnego oddziału naszego banku.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |