17-05-2019 13:32
Dzień dobry,
dzisiaj zostało nałożone na moje konto zajęcie egzekucyjne. Kwota do spłaty to 3363 zł natomiast kwota zwolniona z zajęcia to 1687 zł. Na koncie nie mam żadnych środków. Moje pytanie brzmi czy jak dostanę przelew na konto około 400 zł to te środki zostaną zablokowane czy będę mógł z nich korzystać w ramach tej kwoty zwolnionej z zajęcia?
18-05-2019 13:15 | Edytowano: 18-05-2019 13:16
Kwota wolna od zajęcia egzekucyjnego dla kont prywatnych wynosi 1687,50 zł i jest odnawiana co miesiąc. Możesz korzystać ze swoich pieniędzy na koncie do łącznej wysokości kwoty wolnej. Jeśli suma Twoich pieniędzy przekroczy tę kwotę, nadwyżkę przekażemy do organu egzekucyjnego.
11-06-2020 22:00
12-06-2020 21:54
Jeśli konto zajmuje komornik - zwalniamy z egzekucji pieniądze w ramach kwoty wolnej i dodatkowo 50% pozostałych pieniędzy,
Jeśli konto zajmuje organ administracyjny - zwalniamy pieniądze tylko w ramach kwoty wolnej.
W sytuacji, gdy dostępna kwota przekracza kwotę wolną, nadwyżkę w 100% przekazujemy na zajęcie.
Kwota wolna w tym roku wynosi dla kont prywatnych 1950 zł i jest odnawiana co miesiąc.
10-12-2020 19:06
11-12-2020 20:35
ktoś28x kwota wolna w tym roku wynosi dla kont prywatnych 1950 zł i jest odnawiana co miesiąc. Widoczna suma kwoty wolnej w Moim ING będzie się zmniejszać, jeśli będziesz wykonywał jakieś przelewy, płatności itp. Jeśli w tym miesiącu wydałeś ze swojego konta już 150 zł, to kwota z której możesz skorzystać do końca grudnia, zmniejszyła się do 1800 zł
29-12-2020 19:22
". Widoczna suma kwoty wolnej w Moim ING będzie się zmniejszać, jeśli będziesz wykonywał jakieś przelewy, płatności itp."
No właśnie tak było ale tego już nie ma. Na moim koncie kwota wolna od zajęcia jest kwotą środków jakie mam na koncie. I mimo iż ilośc wpływów w tym miesiącu plus to co mam nie daje tych 1950. czy ta funkcjonalność została wyłączona?
30-12-2020 19:51
Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Proszę o kontakt w dni robocze w godzinach: 8:00-20:00 i w soboty: 8:00-16:00.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |