17-07-2018 21:50
17-07-2018 22:58
17-07-2018 23:04
@Ultraradiola zadzwoń do nas pod numer +48 32 357 00 12 - sprawdzimy dla Ciebie informację w naszym systemie, co jest powodem takiego obciążenia rachunku.
18-07-2018 12:54
19-07-2018 12:59
Tutaj nie możemy tego dla Ciebie wyjaśnić. Prosimy, skontaktuj się z nami przez telefon lub napisz do nas przez Moje ING (Wiadomości).
31-07-2018 11:22
01-08-2018 11:51
Na wiadomości odpowiadamy w kolejności w jakiej do nas wpływają. Robimy to najszybciej jak jest to możliwe. Prosimy o cierpliwość.
Cześć!
Jestem przedsiębiorcą i planuję otworzyć konto.
Będę świadczyć usługi konsultingowe online i otrzymywać płatności od klientów w walutach: dolarach lub euro. Będę również:
Nie mamy takiej opcji jak "sejf" na koncie. Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji.
23-01-2025To wcale nie głupie pytanie, bo wiele osób tak myśli, dopóki nie zobaczy, jak duża jest różnica między zdjęciem profesjonalnym a zwykłym. Zdjęcia biznesowe to nie tylko kwestia estetyki, ale też budow
... 23-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |