17-07-2018 21:50
17-07-2018 22:58
17-07-2018 23:04
@Ultraradiola zadzwoń do nas pod numer +48 32 357 00 12 - sprawdzimy dla Ciebie informację w naszym systemie, co jest powodem takiego obciążenia rachunku.
18-07-2018 12:54
19-07-2018 12:59
Tutaj nie możemy tego dla Ciebie wyjaśnić. Prosimy, skontaktuj się z nami przez telefon lub napisz do nas przez Moje ING (Wiadomości).
31-07-2018 11:22
01-08-2018 11:51
Na wiadomości odpowiadamy w kolejności w jakiej do nas wpływają. Robimy to najszybciej jak jest to możliwe. Prosimy o cierpliwość.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025