Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Wyciąg z banku w języku angielskim

Witam.

Potrzebuję do aplikacji o wizę wyciąg z banku z ostatnich 3 miesięcy w języku angielskim. Czy jest możliwość otrzymania takiego w banku?

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
strczwsk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
23-09-2016
Wiadomość 1 z 9 (33 006 wyświetleń)

Re.: Wyciąg z banku w języku angielskim

Niestety w chciwli obecnej nie mamy możliwości wygenerowania wyciagu bankowego w języku angielskim. Po zmianie języka przed zalogowaniem jest mozliwość wygenerowania dokumentu w jęzuku angielskim Certification on holding an account (Zaświadczenie o posiadaniu konta).

 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 9 (32 938 wyświetleń)

Re.: Wyciąg z banku w języku angielskim

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Niestety nie potrafię tego znaleźć. Gdzie konkretnie znajduje się ta opcja?

Odpowiedz
0 Lajków
strczwsk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
23-09-2016
Wiadomość 3 z 9 (32 871 wyświetleń)

Re.: Wyciąg z banku w języku angielskim

Wyciągi w j. angielskim możesz pobrać z ING BankOnLine wybierając zakładkę History / Statements. Dodatkowo w usłudze Moje ING możesz pobrać zaświadczenie o posiadanym rachunku w j. angielskim wybierając Data and settings/ My documents/ Generate certificates.

 

 

 

 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (32 842 wyświetleń)

Re.: Wyciąg z banku w języku angielskim

Hej. Dzięki za odzew! Zaświadczenie udało mi się pobrać. Ale niestety wyciągi pobierają się w języku polskim Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
strczwsk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
23-09-2016
Wiadomość 5 z 9 (32 839 wyświetleń)

Re.: Wyciąg z banku w języku angielskim

Wyciąg w języku angielskim możesz pobrać logując się do poprzedniej wersji bankowości internetowej ING BankOnLine. Przed zalogowaniem zmień język strony na angielski (EN w prawym, górnym rogu strony logowania).

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 6 z 9 (32 805 wyświetleń)

Re.: Wyciąg z banku w języku angielskim

Dzięki ! Faktycznie, trzeba przejść na starą wersję. Szkoda, że musiałam zapłacić 250 zł za tłumaczenie ponieważ nikt w banku ani na infolinii nie był w stanie mi pomóc.. No cóż, w każdym razie dziękuję za pomoc!

Odpowiedz
0 Lajków
strczwsk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
23-09-2016
Wiadomość 7 z 9 (32 792 wyświetleń)

Re.: Wyciąg z banku w języku angielskim

Witam.

Czy ten sposób jest nadal aktualny? Czy more sciągnąć wyciąg przez bank online w wersji angielskiej?
Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
AndrzejTao
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-12-2020
Wiadomość 8 z 9 (20 567 wyświetleń)

Re: Re.: Wyciąg z banku w języku angielskim

@AndrzejTao Wyciąg w języku angielskim możesz pobrać po zmianie języka na język angielski. Wystarczy, że na dole strony klikniesz w English. Po zmianie języka kliknij w zakładkę History / Statements.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DorotaB
Były moderator
Były moderator icon
38
8
11-02-2020
Wiadomość 9 z 9 (20 476 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password

Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h

...

18-11-2025
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy