23-09-2016 07:58
Witam.
Potrzebuję do aplikacji o wizę wyciąg z banku z ostatnich 3 miesięcy w języku angielskim. Czy jest możliwość otrzymania takiego w banku?
Pozdrawiam
24-09-2016 08:35
Niestety w chciwli obecnej nie mamy możliwości wygenerowania wyciagu bankowego w języku angielskim. Po zmianie języka przed zalogowaniem jest mozliwość wygenerowania dokumentu w jęzuku angielskim Certification on holding an account (Zaświadczenie o posiadaniu konta).
27-09-2016 15:51
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Niestety nie potrafię tego znaleźć. Gdzie konkretnie znajduje się ta opcja?
28-09-2016 15:54
Wyciągi w j. angielskim możesz pobrać z ING BankOnLine wybierając zakładkę History / Statements. Dodatkowo w usłudze Moje ING możesz pobrać zaświadczenie o posiadanym rachunku w j. angielskim wybierając Data and settings/ My documents/ Generate certificates.
28-09-2016 16:02
Hej. Dzięki za odzew! Zaświadczenie udało mi się pobrać. Ale niestety wyciągi pobierają się w języku polskim ![]()
29-09-2016 14:56
Wyciąg w języku angielskim możesz pobrać logując się do poprzedniej wersji bankowości internetowej ING BankOnLine. Przed zalogowaniem zmień język strony na angielski (EN w prawym, górnym rogu strony logowania).
29-09-2016 16:13
Dzięki ! Faktycznie, trzeba przejść na starą wersję. Szkoda, że musiałam zapłacić 250 zł za tłumaczenie ponieważ nikt w banku ani na infolinii nie był w stanie mi pomóc.. No cóż, w każdym razie dziękuję za pomoc!
21-12-2020 23:16
Witam.
Czy ten sposób jest nadal aktualny? Czy more sciągnąć wyciąg przez bank online w wersji angielskiej?
Pozdrawiam.
22-12-2020 23:55
@AndrzejTao Wyciąg w języku angielskim możesz pobrać po zmianie języka na język angielski. Wystarczy, że na dole strony klikniesz w English. Po zmianie języka kliknij w zakładkę History / Statements.
Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025