19-12-2020 10:35
20-12-2020 06:35
Witaj,
wnioskuję, że obecnie nie korzystasz z naszych usług.
Pełnomocnictwo można nadać po założeniu konta w naszej bankowości internetowej, ale tylko pod warunkiem, że mamy dane drugiej osoby w naszym systemie bankowym.
Jeśli nie korzystałaś do tej pory z naszych rozwiązań, to będzie tutaj konieczna wspólna wizyta z partnerem w jednym z naszych oddziałów.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025