19-12-2020 10:35
20-12-2020 06:35
Witaj,
wnioskuję, że obecnie nie korzystasz z naszych usług.
Pełnomocnictwo można nadać po założeniu konta w naszej bankowości internetowej, ale tylko pod warunkiem, że mamy dane drugiej osoby w naszym systemie bankowym.
Jeśli nie korzystałaś do tej pory z naszych rozwiązań, to będzie tutaj konieczna wspólna wizyta z partnerem w jednym z naszych oddziałów.
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |