Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Założenie konta online a upoważnienie.

Witam,chcielibyśmy zostać klientami ING. Partner chciałby założyć konto osobiste,dając mi pełnomocnictwo/upoważnienie. Czy musimy zgłaszać się do oddziału banku,czy jest opcja nadać pełnomocnictwo zakładając konto online aplikując przy tym o duplikat karty do mojego użytku.Dziękuje,pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Jow1904
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 110 wyświetleń)

Re: Założenie konta online a upoważnienie.

Witaj, 
wnioskuję, że obecnie nie korzystasz z naszych usług. 
Pełnomocnictwo można nadać po założeniu konta w naszej bankowości internetowej, ale tylko pod warunkiem, że mamy dane drugiej osoby w naszym systemie bankowym.
Jeśli nie korzystałaś do tej pory z naszych rozwiązań, to będzie tutaj konieczna wspólna wizyta z partnerem w jednym z  naszych oddziałów. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 071 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy