26-09-2024 20:58
Dzień dobry,
moja partnerka założyła właśnie konto osobiste Direct w ING. Za każdym razem, gdy chce zrobić przelew BLIKiem na nr telefonu, musi nie tylko wpisywać PIN (co jest uzasadnione), ale także potwierdzać go kodem otrzymanym przez wiadomość SMS. Nie ukrywam, że jest to dość uciążliwe. Czy można w jakiś sposób wyłączyć dodatkową autoryzację za pomocą SMSa? Pozdrawiam!
27-09-2024 21:05
Próbowałem kupić grę przez internet płacąc kartą. Płatność pare razy nie przeszła, więc spróbowałem zapłacić przez Google Pay. A tu zamiast potwierdzenia przychodzi mi wiadomość "Zablokowaliśmy próbę
... 27-09-2024Dzień dobry. 20.09.2024r. złożyłam wniosek w procesie NWH. Trwa analiza. Dziś przeczytałam, że od 30.09 przywracacie oprocentowanie zmienne do kredytów hipotecznych. Czy w trakcie analizy można będzie
... 27-09-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
12 | |
8 | |
8 | |
6 |