O Izabela-B32

Izabela-B32
0 Polubień
0 Rozwiązań
3 Postów
Re: Blokada konta przez brak oświadczenia

Podczas rozmowy z Waszym konsultantem otrzymałam informację, że "Jak już pisałem na czacie nie mam dostępu do dokładnych informacji z jakiego powodu Pani konto zostało zablokowane. Przykro mi jednak na tą chwilę mogę jednie przyjąć reklamację w tej sprawie" oraz że "Specjaliści powinni przekazać Pani informację o powiedzie Pani blokady. Ciężko jest mi określić jak będzie brzmieć odpowiedź na Pani

...
1
Izabela-B32
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Blokada konta przez brak oświadczenia

Czy standardowym działaniem banku ING jest informowanie klienta (w wiadomości widocznej tylko po zalogowaniu się na konto bankowe) jednego dnia, a następnego dnia blokada tego konta? Nie otrzymałam wcześniej takiej informacji, jak również nie było kontaktu z ING o konieczności przedłożenia takiego oświadczenia. Stosowne oświadczenie wysłałam dzień po otrzymaniu tej wiadomości. Moje konto w dalszym

...
3
Izabela-B32
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Blokada konta przez brak oświadczenia

Witam,

 

Czy ktoś z Państwa miał podobną sytuację?

Jestem klientką ING od ponad 15 lat. Od ponad 10 lat na moje konto wpływa wynagrodzenie od tego samego pracodawcy. Z dniem 1 grudnia 2022 roku moje konto zostalo z dnia na dzień zablokowane. Na infolinii poinformowano mnie, że powinnam przedłożyć oświadczenie na temat źródła moich dochodów, co zrobiłam 1 grudnia, jednocześnie składając reklamację do

...
5
Izabela-B32
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎06-12-2022 20:03
Data ostatnich odwiedzin ‎17-12-2022 14:31
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 3
Posty, które lubię