Odpowiedz

Uprawnienia do zapisu

Zrobiłam przelew, chce wygenerować potwierdzenie. Przy każdej opcji (pobierz, zapisz i zapisz i wyslij) dostaje komunikat "brak uprawnień do zapisu". Zmieniłam telefon na Samsung Galaxy S23+ ,we wczesniejszym telefonie nie było tego problemu.Czytając o rozwiazaniu problemu tutaj na społeczności,aby wejsc w ustawienia aplikacji i nadania uprawnień do zapisu ,u mnie nie mam takiej opcji dlatego prosze o pomoc .
Maribuzka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
20-02-2023
Wiadomość 1 z 8 (5 303 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia do zapisu

Potwierdzam problem na Android 13. Ten sam problem z dostępem do nośnika stałego.

 

Proszę o zgłoszenie problemu do zespołu deweloperskiego.

Odpowiedz
0 Lajków
gpp15927
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
3
04-12-2022
Wiadomość 2 z 8 (5 251 wyświetleń)

Re: Re.: Uprawnienia do zapisu

Mamy zgoszony błąd. Problem dotyczy telefonów z systemem Android 13. Planujemy go wyprowadzić w kolejnych aktualizacjach aplikacji Moje ING.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 3 z 8 (5 188 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia do zapisu

Mam ten sam problem. Samsung A52 - Android 13. Akurat chciałem zacząć używać dokumentów.. Kiedy można spodziewać się naprawienia błędu??
Odpowiedz
0 Lajków
Nerox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-03-2023
Wiadomość 4 z 8 (4 763 wyświetleń)

Re.: Uprawnienia do zapisu

Witam 

Mam ten sam problem na Samsung Galaxy S21 5g
Odebrałem telefon z serwisu, wgrywali nowe oprogramowanie i wyskakuje ten sam problem z zapisem i otworzeniem pliku 
z potwierdzeniem przelewu.  

Odpowiedz
0 Lajków
GrekK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-03-2023
Wiadomość 5 z 8 (4 560 wyświetleń)

Re: Re.: Uprawnienia do zapisu

Błąd jest nam znany, pracujemy nad jego wyprowadzeniem. W kolejnej aktualizacji aplikacji opcja zapisania pliku powinna już działać. Przepraszamy za kłopot. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 6 z 8 (4 508 wyświetleń)

Re: Re.: Uprawnienia do zapisu

Problem został rozwiązany w wersji z dn. 01.03 - u mnie działa. Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
gpp15927
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
3
04-12-2022
Wiadomość 7 z 8 (4 348 wyświetleń)

Re: Re.: Uprawnienia do zapisu

Nerox, GrekK, Maribuzka czy u Was też już wszystko jest w porządku odnośnie zgłaszanego błędu z zapisem? 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 8 z 8 (4 275 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy