20-02-2023 12:26
20-02-2023 18:44
Potwierdzam problem na Android 13. Ten sam problem z dostępem do nośnika stałego.
Proszę o zgłoszenie problemu do zespołu deweloperskiego.
21-02-2023 09:27
Mamy zgoszony błąd. Problem dotyczy telefonów z systemem Android 13. Planujemy go wyprowadzić w kolejnych aktualizacjach aplikacji Moje ING.
06-03-2023 21:24
08-03-2023 20:47
Witam
Mam ten sam problem na Samsung Galaxy S21 5g
Odebrałem telefon z serwisu, wgrywali nowe oprogramowanie i wyskakuje ten sam problem z zapisem i otworzeniem pliku
z potwierdzeniem przelewu.
09-03-2023 20:59
Błąd jest nam znany, pracujemy nad jego wyprowadzeniem. W kolejnej aktualizacji aplikacji opcja zapisania pliku powinna już działać. Przepraszamy za kłopot. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu.
11-03-2023 21:19
Problem został rozwiązany w wersji z dn. 01.03 - u mnie działa.
12-03-2023 10:37
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024