13-12-2022 19:28
W dniu dzisiejszym bank zablokował nam wszelkie środki i dostęp do pieniędzy zasłaniając się ustawa o praniu brudnych pieniędzy.
Uwaga na na ten bank od 5 godzin siedzę na telefonie i nikt nie jest wstanie udzielić nam pomocy. Dodam że wszelkie pisma jakie chciał bank zostały wysłane. Nigdy więcej ING. Z dnia na dzień jesteśmy bez środków do życia.
14-12-2022
19:52
– ostatnio edytowany
21-04-2023
18:09
przez
KarolinaM
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Przez Społeczność nie mamy wglądu do naszego systemu, aby się odnieść do tej sytuacji. Zależy mi jednak, aby Ci pomóc. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Postaramy się przyspieszyć sprawdzenie dokumentów przesłanych przez Ciebie.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |