04-12-2022 19:29 | Edytowano: 04-12-2022 19:29
05-12-2022 20:04
Jeśli zlecałeś przelew natychmiastowy i nie widzisz go w Historii konta, to możesz zlecić go ponownie. Ze względów technicznych 4 grudnia nie wysłaliśmy komunikacji o braku realizacji przelewów natychmiastowych . Przepraszamy za utrudnienia
Dobry wieczór,
przed chwilą byłam w sklepie i płatność nie przeszła pomimo tego iż mam środki na koncie. Otrzymałam wiadomość, że ING zablokował próbę płatności "zastrzeżoną kartą". Ja nigdy mojej nie
... 16-06-2025Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.
14-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |