Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Przelew natychmiastowy nie działa?

[ Edytowane ]
Witam. Dziś około godziny 17:00 wysłałem przelew natychmiastowy za opłata 5 zł. Przelew do tej pory nie dotarł do odbiorcy. Dodam, ze w historii transakcji również nie widnieje żadna aktywność związana z moim przelewem.
Odpowiedz
0 Lajków
danylewicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-12-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 956 wyświetleń)

Re: Przelew natychmiastowy nie działa?

Jeśli zlecałeś przelew natychmiastowy i nie widzisz go w Historii konta, to możesz zlecić go ponownie. Ze względów technicznych 4 grudnia nie wysłaliśmy komunikacji o braku realizacji przelewów natychmiastowych . Przepraszamy za utrudnienia



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 883 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pelnomocnictwo dostepu do konta malzonka

Pełnomocnictwo musi zawierać dane osobowe mocodawcy oraz pełnomocnika, które określamy w komunikacie na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/niezbedne-dokumenty

...

08-07-2025
Pelnomocnictwo dostepu do konta malzonka

Mieszkam za granicą i straciłem dostęp do usług bankowych. Moja żona będzie w Polsce. Mogę powierzyć podpis konsulatowi, ale potrzebuję pustego pełnomocnictwa z banku. Gdzie mogę znaleźć taki plik? Zn

...

08-07-2025
Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!

Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Emotikon: Szczęśliwy Otóż o

...

07-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy