13-12-2022 19:28
W dniu dzisiejszym bank zablokował nam wszelkie środki i dostęp do pieniędzy zasłaniając się ustawa o praniu brudnych pieniędzy.
Uwaga na na ten bank od 5 godzin siedzę na telefonie i nikt nie jest wstanie udzielić nam pomocy. Dodam że wszelkie pisma jakie chciał bank zostały wysłane. Nigdy więcej ING. Z dnia na dzień jesteśmy bez środków do życia.
14-12-2022 19:52 – ostatnio edytowany 21-04-2023 18:09 przez KarolinaM
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Przez Społeczność nie mamy wglądu do naszego systemu, aby się odnieść do tej sytuacji. Zależy mi jednak, aby Ci pomóc. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Postaramy się przyspieszyć sprawdzenie dokumentów przesłanych przez Ciebie.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |